niedziela, 15 czerwca 2014

espadryle hit czy kit ?

Witajcie, Chciałabym Was zainspirować espadrylami. Przyjemne w noszeniu buciki z podeszwami plecionymi ze sznurka, włókna z juty lub plecionej trawy. Na wierzchu na ogół jest tkanina, ale często spotkać można koronki, siateczki, skórę a nawet plastik. Moim zdaniem to żaden "hit sezonu" ponieważ, są one w sklepach już któryś sezon z kolei.









Myślę, że z espadrylami jest troszkę jak z butami Emu, znajdą się osoby za jak i przeciw.
Czekam na Wasze opinie !
Pozdrawiam

Mrs Margg

11 komentarzy:

  1. Ja osobiście uwielbiam, bo wygoda jest najważniejsza :) Te od chanel są piękne :O

    Wnętrza, design
    http://interior-telegraph.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają ;) ale wiadomo nie do wszystkiego je założymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia co sądzą o nich inni ale ja je uwielbiam, bo co może być lepszego jak wygodny bucik na cieplutkie dni. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. J uwielbiam espadryle i mogłabym je nosić do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Its a perfect shoes for this season!!!! I would appreciate if you came to visit my blog. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się twój blog, obserwuję. :)
    Zapraszam do mnie! :)
    renesmenesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuwielbiam espadryle :) Pamiętam jak swoją pierwszą parę kupiłam 4 lata temu na wymianie studenckiej w Hiszpanii, za 10 euro w Stradivariusie i mam je do dziś hehe :) I tak co roku dokupuję kolejną parę, więc dla mnie espadryle nie są mega nowością ale fakt jest taki, że świat dopiero w tym roku oszalał na ich punkcie ;) A co do Chanel, nie wiem dokładnie kiedy je wypuścił ale na pewno są już od kilku sezonów w sklepach. Sama Chiara Ferragni pokazuje je na swoim blogu 2 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie , niektóre na tak niektóre na nie... zależy od wykonania :)
    Ciekawy blog :) Na pewno jeszcze odwiedzę !
    Pozdrawiam
    http://meglovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście zdecydowanie wolałam espadryle damskie, do męskich dopiero się przekonuję, chociaż umiejętnie zestawione podobają mi się i na męskich stopach.

    P.S. Pierwszy raz na blogu, ale będę pewnie zaglądać. ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń